Uke 31 - Nesten vanlig treningsuke

Postet av Ullern Fotball den 27. Jul 2019

Andre uke er straks i sving. Som forrige uke er vi ikke helt fulltallige og tilbake til normale uker helt enda, men fra og med neste uke er vi det. Neste mandag er også kampen mot Heming, så jeg håper det fungerer som en ekstra motivasjonsfaktor for å yte godt i den kommende uka. Som jeg tidligere har skrevet på Facebook håper jeg også disse tre siste ferieukene brukes på best mulig måte av dere som har ambisjoner utover det å prestere godt for JR2; mye søvn, riktig kosthold og optimal treningsmengde inkludert egentrening er altså det som menes her. 

Mandag blir det en litt annerledes trening. Mer om det senere 😊 Og torsdag til søndag er Anders og Gaja på Skara cup med 07 og 08, som er årsaken til at vi trener tidlig torsdag og sent søndag. Fint om dere også får inn ei egentreningsøkt på lørdagen der. 

Bytter utstyrsansvarlige neste uke. 

Utstyrsansvarlige:

Gusevik, Oma og Davidsen har ansvar for å ta ut ballene, telle dem og pumpe dem opp før trening.

Haugli har ansvar for å ta ut våre kjegler og vester før trening.

Jesper, Karlsen og Emil Varden har ansvar for å telle ballene, legge dem i nettet og ta dem med inn i ballboden etter trening (legges selvsagt i buret med låsen på). Bare ballene som det står TG2A/JR2 skal ligge i våre ballnett!

Nilsen har ansvar for å ta inn våre vester og kjegler etter trening. Av praktiske årsaker skal disse kjeglene sorteres etter farge, og gjerne vestene også! Bare kjeglene det står JR2 på skal vi legge i buret vårt.

Deres egne forventninger til dere selv i treningshverdagen (valgt på møtet fredag 8. mars):

  • 100 % innsats, fokus og trøkk
  • Engasjement og vinnervilje
  • Stille krav til hverandre 
  • Konstruktiv kommunikasjon (positivt treningsmiljø)
  • Effektive (ryddig og oppsetting av bane, være klare til øvelser fort)

Forventninger utenom selve treningen, for at treningene skal bli best mulig:

  • Nok søvn og hvile
  • Nok mat og drikke
  • Riktig bekledning til trening
  • Møte tidsnok
  • Sette seg mål for økta og evaluere seg selv i ettertid

Mandag

Kl. 10:00-11:30. Trening. Innhold:

  • Oppvarmingsøvelse
  • Deløvelse
  • Evt. enda en deløvelse / rolletrening
  • Spill: 9v9-11v11, 3x6-9 min. 

Tirsdag

Egentrening/fri

  • fin dag for bevegelighetstrening eller styrke overkropp

 

Onsdag

KL. 12:00-13:30. Trening. Innhold:

  • Ekstensiv oppvarming med og uten ball
  • Ekstensiv pasningsøvelse (firkant/rondo)
  • Spill: 2v2-4v4, 6x1-1,5 min.. Tema: Fra lavt til høyt press. 

Torsdag

KL. 10:00-11:30. Trening. Innhold:

  • Intensiv oppvarming med og uten ball + EPE og firkant 3x1 min.
  • Forsvar vs. angrep. Tema: Frispilling
  • ·Spill: Så stor bane som mulig. 3x7-12 min., avhengig av banestørrelse. Tema: Høyt press                    *Fin dag for egentrening etter økta, eller styrke bein. 

Fredag  

Egentrening/fri

*fin dag for bevegelighetstrening og tøying 

Lørdag  

Egentrening/fri

*fin dag for egentrening 

Søndag 

KL. 20:00-21:00. Trening. Innhold:

  • Ekstensiv oppvarming 
  • Firkant 4v1/3v1
  • Evt.: Taktisk repetisjon inn mot Heming-kampen
  • Spill: 2v2-4v4, 6x1 min.
  • Dødballer

0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Powered by: Bloc