Uke 18 - 2020

Postet av Ullern Fotball den 25. Apr 2020

Lite nytt, ny uke og nye treningerūüėä

UKE 18

Mandag:

TG1 kl 16:30 (16:25) – Intensiv oppvarming m/prepp, fotballsprinter max pause 2x7 reps (30 sek rep pause og 3 min seriepause), pasningsfirkant/teknikk, styrke bein + nedjogg 5 min

TG2 kl 18.00 CC Vest Arena -  Intensiv oppvarming m/prepp, fotballsprinter max pause 2x7 reps (30 sek rep pause og 3 min seriepause), rolletrening m/innlegg og avslutninger + nedjogg 5 min

Tirsdag:

Styrke overkropp

Bevegelighet (bakside, forside, rumpe, spagat 1 minutt, 2 ganger)

Visualisering: velg en av øktene fra de 7 mulige

Onsdag:

TG1 kl 16:30 (16:25) – Ekstensiv oppvarming, rolletrening m/innlegg og avslutninger, fotballtennis/teknikk for noen + nedjogg 5 min

TG2 kl 18:00 CC Vest Arena - Ekstensiv oppvarming, sonespill & pasningsøvelser + nedjogg 5 min

Torsdag:

TG2 kl 18:30 Hullebergmyra  – Intensiv oppvarming m/prepp, fotballsprinter max pause 2x7 reps (30 sek rep pause og 3 min seriepause) pasnings og avslutningsøvelser + nedjogg 5 min

TG1 kl 20:00 (19:55) –  Intensiv oppvarming + EPE 9*30m, 1v1 variant, sonespill (utviklet), styrke bein + nedjogg.

Fredag:

Skadeforebyggende (nordic hamstring, omvendt nordic, copenhagen adduction 2x6)

Bevegelighet (bakside, forside, rumpe, spagat 1 minutt, 2 ganger)

Visualisering: velg en av øktene fra de 7 mulige

Lørdag:

TG1 kl 10:00 (09:55) – Ekstensiv oppvarming m/skadeforebyggende, partrening 15 min, sonespill som torsdag, konkurranse (ullernløypen/fotballtennis) + nedjogg 5 min

Søndag:

TG2 kl 20:30 CC Vest Arena - Ekstensiv oppvarming, sonespill + konkurranse + nedjogg 5 min

Fotballhurtighet – 5/15/25m

Styrke overkropp (vær kreativ mtp vekter, etc)


“There may be people that have more talent than you, but there's no excuse for anyone to work harder than you do” – Derek Jeter. 


0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Powered by: Bloc