Uke 2 - Kamper søndag

Postet av Ullern Fotball den 4. Jan 2020

God start på året for begge grupper. Skade- og sykdomsfri er en åpenbar suksessformel for å bli bedre og her må vi sørge for å være best i klassen. Kle oss riktig til hver økt, men også utenfor banen slik at vi minimerer sjansen for å bli syk. I tillegg er det vitalt med 10 timer søvn og godt med mat og drikke hver eneste dag. 


UKE 2

Fravær meldes seinest kl 12:00!

Påkledning: Vi trener alltid i rødt Ullerntøy i tillegg til svart hals, hue og hansker når det er kaldt. Dette må alle sørge for å ha på plass. Joggesko har vi alltid i sekk/bag og klare til å bruke til nedjogg. 

Ordensmenn denne uken TG1: Adrian V, Mikkel S, Martin G

Ordensmenn denne uken TG2: Peter og Simeon  

Oppgaver: Pumpe 30 baller, ta ut de hvite og grønne vestene + stabelen med G05 hattene + stabelen med de flate G05 hattene. Dette gjør dere i god tid før treningen starter og sørger for at utstyret står klart på banen til vi kommer ut. 

Tema TG1: Oppbyggende spill (ofte mot høyt press)

Tema TG2: Oppbyggende spil mot høyt press 

 

Mandag:

TG1 kl 17:45 (17:30) Ekstensiv oppvarming m/skadeforebyggende, pasningsøvelse 5v2, spill 4v4 (4-lags) + nedjogg 5 min

TG2 kl 20:30 (20:15): Ekstensiv oppvarming m/skadeforebyggende, 5v2 og spill + nedjogg 

* styrke overkropp og bein kan gjennomføres

Tirsdag:

Fri/egentrening

* Styrke overkropp kan gjennomføres

Onsdag:

TG1 kl 16:45 (16:30): Ekstensiv oppvarming, oppbyggende øvelse, spill 6v6/7v7, nedjogg 5 min

SUP: Mikkel S, Herman V, Louis CM

Hosp til G04: OCK

TG2 kl 16:30 (16:15): Ekstensiv oppvarming, pasningsøvelse og spill 6v6 (3 lag) + nedjogg 5 min 

* Styrke overkropp kan gjennomføres

Torsdag:

TG1 kl 18:00 (17:45): Intensiv oppvarming, fotballsprinter for hurtighet (6 5metere, 4 15 metere og 2 25 metere), spill 3v3 (12x1 min kamper, 3 min pause) + nedjogg 7 min. 

TG2 kl 19:30 (19:15): Intensiv oppvarming m prepp, 1v1 på mål, oppbyggende spill øvelse og spill 8v8/9v9 + nedjogg 

* Styrke bein kan gjennomføres etter trening

Fredag:

Fri

Keepertrening: Mikkel, Martin, Gantzel, Mads og Philip

* Styrke overkropp kan gjennomføres

Lørdag:

TG1 kl 09:30 (09:15) – Intensiv oppvarming med prepp, struktur 11v11, spill 4v4 (4-lags) + 20 min egentrening

Søndag:

TG2 10:30 til 11:30- trening for de som ikke er i kamptropp

Lag 1 vs Eik Tønsberg kl 10:30 i Valhall (oppmøte 09:30 ved den høyre benken)

Tropp: Martin G, Johannes, Ola, Sean, Varden, Udnæs, Lars, OC, Theodor, Støfring, Louis, Dugstad, Markus F

Lag 2 vs Asker 1 kl 13:00 på Ullernbanen (oppmøte 12:00 i garderoben)

Tropp: Mikkel, Olav, Trym, Martin E, Ludvig, Caspar, Shane, Markus F, Haakon, Bela, Due, Gaas, Fredrik R, Ole Martin

=> De som ikke blir tatt ut til kampene denne helgen spiller mot Snarøya neste helg.

* Styrke overkropp og bein kan gjennomføres 


‘The detail that separates the good from the best football players, especially at professional level, is brain. The most important muscle in football’


0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Powered by: Bloc