Ukeplan uke 37

Postet av Klubbhuset den 8. Sep 2019

Ny uke bak oss, ny uke foran oss. Gjentagende mønster akkurat det. Også gjentakende at poengfangsten i slutten av uka er litt lavere enn vi skulle ønske.

Lørdag presterer vi bedre enn i senere tid og spiller en kamp vi like godt kunne vunnet, men så var det disse marginene og sjanser for og i mot. 

Fredag gikk kanskje en del av dere hjem fra Ullern i ikke fullt så godt humør som når dere ankom. Gledelig der er det at vi hever oss i den 2 omgangen, så skal det også sies at det er vrient å gardere seg mot skudd som går i krysset. I pausen i denne kampen ventet jeg litt på at noen skulle ta ordet, ta initiativ og ta tak i det hele. På lørdag borte mot ØHIL slapp jeg knapt nok til i pausen da nærmest samtlige hadde en formening og hva, hvordan og hvorfor, mens det var stille som i graven på fredag. Så må jeg forøvrig beklage om jeg fremstod som krass eller negativ, det er ikke intensjonen. Fotball er helt ufarlig i denne sammenhengen og jeg lever kun etter to enkle regler; Gjør ditt beste og hør på treneren. 

Dere har ymtet frempå om at vi har mye av det samme på trening. Men som vi ser i kamp, så er det ikke nødvendigvis slik at vi f.eks 1v1 er suverene hverken offensivt eller defensivt. Da er det dumt å slutte å øve på det. 


To nye kamper denne uken, henholdsvis torsdag og søndag. Gode muligheter for positive opplevelser i begge, men grunnlaget legges som kjent på trening i forkant. 

Forøvrig Elveløp onsdag. Der blir vi med og spaserer igjennom 2km løypa etter økt. 

Møt opp! 

Ps. Overlat valgvake (spør noen voksne) til deres foreldre og kom dere i seng til fornuftig tidspunkt. 


Mandag, 15.45 - 17.15 (obs, nytt tidspunkt og sted).

Styrke, possession, spill

Onsdag. 15.45 - 17.15. 

Oppvarming, avslutninger, spill. Så hjem for mat før man er med på elveløpet. 

Torsdag. Kamp hjemme møt ØHIL. Info i Spond. 

Søndag. Kamp hjemme mot Grei. Info i Spond. 


Utstyr sørger de første som ankommer banen for. Luft i ballene, nok vester (halvparten av antallet som trener) og hatter. 


0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Powered by: Bloc